realizowanego w ramach programu Erasmus+ , Akcja 2 - Współpraca organizacji i instytucji;.
Partnerstwa Współpracy w sektorze kształcenia zawodowego (KA220-VET)..
Na szkolny konkurs zaprojektowania LOGO projektu Erasmus+ Four Seasons In Organic Kitchen, wpłynęło ponad 50 zgłoszeń z klas 2, 3 i 4 technika reklamy. Wybrano i nagrodzono 3 najlepsze prace spełniające kryteria merytoryczne konkursu i techniczne dotyczące tworzenia loga.
Wyróżniono prace uczniów :
- Zuzanna Knecht klasa 4 Technik Reklamy
- Maksymilian Kołek klasa 3 Technik Reklamy
- Karolina Małolepsza klasa 3 Technik Reklamy
Prace naszych uczniów wraz z pracami zgłoszonymi przez pozostałych partnerów projektu, szkół ze Słowenii, Włoch i Turcji wezmą udział w głosowaniu on-line i uczniowie wszystkich 4 szkół wybiorą jeden wzór LOGO będący wizytówką wspólnego projektu.
Dziękuję wszystkim uczestniczącym uczniom i ich opiekunom nauczycielom przedmiotów zawodowych reklamy za włącznie się w działania projektowe naszego Ekonomika.
https://ekonomik.wodzislaw.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=1210:wyniki-szkolnego-konkursu-na-opracowanie-logo-projektu-fsok-four-seasons-in-organic-kitchen&catid=126:rok-szkolny-2024-2025&Itemid=232#sigFreeId38bfe42d7c